duminică, 24 mai 2020

Din DEȘERTUL DE CATIFEA - Costel Zăgan

Uneori mă întreb și eu ce mai fac și mă trezesc
privind în jur, negăsindu-mă nicăieri!

Oricum, a doua zi se va găsi cineva să mă aducă de
la obiecte pierdute ! ...Aș vrea să mă laud cu

noaptea această splendidă, dar știu că numai tu
poți face luna să crape mugurii de dorință !

Noapte bună, Amintire, noapte bună !

Costel Zăgan - fragment din romanul Deșertul de catifea - 2015 -

Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni, în aer liber şi natură
Da Vinci

pictat de William Adolph Bouguereau, 1904
youtube.com/c/ClassicArtworks

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PARAGIGMA DE MUCAVA

  Paradigma de mucava - Costel Zăgan Gestionarea globalizării deplasarea poeziei spre rogvaivul colectiv eroare versus împăcare condei sau m...